onsdag.

idag har jag haft NP i matte c, jävligt klurigt kan jag säga dig... men jag hoppas att jag lyckades samla ihop några poäng iaf =) det skulle vara så skönt att inte gå till matte lektionerna någe mera nu =)
men det tråkiga är, att när man äntligen är klar med ett prov så kommer man hem och ska börja plugga inför nästa
det känns ju verkligen piss på riktigt.

har åkt på världens dunder förkylning oxå, det var ju verkligen inte vad jag behövde just nu ju =( blev tvungen att tacka nej till att jobba imorn så får hoppas jag mår bättre till på fredag så jag kan jobba då. Har bara en lektion imorn det känns ju verkligen nödvändigt att gå upp och gå till skolan så kort tid =( suck.

vart hos tandläkaren idag oxå, och jag fick massa massa beröm jätte fina tänder ;) hihi

men nu ska jag sätta igång med plugget igen då. ha det bra

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0