orkar ni.....

....... säkert inte, men jag skriver ändå.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
minns inte om jag var så glad igår, pluggade ju bara =(
Vad gjorde du kl 8 i morse?
gick upp för att sedan åka till jobbet
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
duschade
Det sista du sa högt?
"Jens du ska gå upp nu"
Vad har du druckit idag?
inget ännu
Vad var det senaste du åt?
stoppade väl i mig en godisbit eller så
Vad var det senaste du köpte?
Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Chokladbrun typ
Vad är det för väder hos dig just nu?
molnigt och väldigt kallt ser det ut att vara oxå
Godaste glass-smaken?
magnum strawberry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
maybe
Sover du tungt?
mycket
Drömmer du mycket?
jodå, men inte alltid jag minns vad jag drömt
Mardrömmar?
det händer
Det första du tänker på en "bra" morgon?
man känner i kroppen, detta blir nog en bra dag
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :(
Vilket ämne är roligast i skolan?
vet inte riktigt, just nu är jag less på alla ämnen
Trivs du med ditt jobb?
javisst gör jag de
Favoritklädsel?
jeans och någon tröja bara =)
Vad ser du om du tittar åt höger?
min bror som står här och smygtittar
Vad gör dig glad just nu?
när jag tänker på hur lite det är kvar i skolan
Vad ska du göra härnäst?
kläpåmig och gå tillskolan
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
trött, men annars som vanligt
Favoritgodis:
saltsaltlakrits och typ sånt som smakar vattenmelon.
Kläder just nu:
typ min pyjamas ;)
Sommarplaner:
studenten, svänga runt lite i Sverige sen blir det väl att jobba oxå
Hur många kuddar sover du med:
3 st
Spelar du nåt instrument:
nej det gör jag inte
Morgon- eller nattmänniska:

jag är nog mer en nattmänniska, men brukar vara trött då oxå. Så är lite osäker där
Vem är viktigast för dig:
Mamma haha ;D alltid
Bio eller promenad:
Bio lätt. Orka gå haha :D
Är du kittlig:
ja det är jag :(
Snarkar du:
trodde inte jag gjorde de, men tydligen så gör jag de lite ibland
Stjärntecken:
vädur
Äckligaste insekten:
daggmask
Vad vill du jobba som?
inte en aning faktiskt
Stökigt eller välstädat?
jag håller mig till stökigt, städar jag så är det bara fint just då
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
jag vill vill vill
Gillar du att sjunga?
haha aa men inte så någon hör :P
Anser du att du är stark? 
jaja skit stark ;)
Vad gör du om du får hicka?
har jag vatten i närheten så dricker jag det annars brukar jag försöka med att hålla andan i 10 sek och det brukar faktikst funka
Vad längtar du mest efter just nu?
STUDENTEN


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag gillar att du har listorn, brukar ju lite snyggt knycka dem ibland :)

2007-05-19 @ 18:17:11
URL: http://milgotvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0