soooooftisch

Ute- eller hemmakväll: det är olika, beror på humöret
Salt eller sött: vill ha båda
Lyx eller budget: en blandning
Sommar eller vinter: SOMMAR OCH SOL =)
När är du Född: 27 mars 1988 kl. 06.33
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukiskläder =)
Favoritfilm: vet inte :S
Har du barn: haha nej inte vad jag vet :P
Födelseort: Södertälje
Smeknamn: hehe det tänker jag inte berätta (A)
Favoritfärg: svart, svart, rätt, vitt och lite sådära
Drömprins: Fredrik Ljungberg ;) haha
Har du varit kär: Yeah
Maträtt: grillar, tacos, kycklingsallad =D
Favoritblomma: rosor är fina, men oxå vita liljor
Tycker inte om: kalops
Senaste sjukhusvistelse: har inte haft någon sådan. Inte sovit kvar iaf-
Favoritdricka: coca cola
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: 2 beiga och 2 svarta =D skiiiit snyggt
Vad gör du när du är uttråkad: läser andras bloggar
Missbruk: av nässpray
Vän som bor längst från dig: Nina i Gnesta?
Vad retar du dig mest på: folk som smaskar och folk som inte kan ta ett NEJ
Läggdags: när jag är trött =)
Husdjur: inga
Skostorlek: 41 =O
Syskon: Jens
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: barncancer fonden
Bästa bok du läst: läser inte så mycket
Är du Internetberoende: kanman säga JA
Favoritparfym: Armani Code, Escada-Into the blue
Gillar du snö: ja det är mysigt när man får åka skidor på den =)
När köpte du något åt dig själv sist: idag, ett par skor o lite annat =D
Vilken film såg du på bio senast: jag tror att det var nya Beck filmen =D
Senaste köpta skiva: Melody Club
Favoritgodis: lösgodis =)
Bästa kompis: har inga kompisar :P
Innerstad eller liten ort: vill ha någe däremellan :O
Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är ganska så duktig och snäll *HAHA*
Någonting jag inte tycker om med mig själv: svartsjuk
Detta är jag rädd för: daggmaskar
Tre saker jag vill ha varje dag: mat, sömn och glädje
Tre saker jag absolut inte kan göra: spela hockey (fråga jens),spara pengar och kommer inte på en sak till
Detta tycker jag om att göra: shoppa, slappa hemma i soffan och festa
Detta vill jag göra just nu: kramas =O
Detta borde jag inte göra just nu: shoppa
Bästa känslan: att vara kär
Värsta känslan: att bli sviken av någon man tycker om
Egenskaper som en partner skall ha: omtänksam, rolig och helt underbar =)
Detta har jag på mig just nu: ssk mjukisar, ett svart linne och glitter strumpor
Favoritkläder: jeans
Stjärntecken: vädur
Färgen på mina ögon: blå som himlen
Min längd: 1,79
Önskar jag var bättre på: spara på mina slantar
Dagens dryck: mjölk och vatten
Senaste saken du köpte: mina vita tygskor
Senaste sak du sa: "du behöver inte stänga dörren"
Laddar du hem musik och film från internet? musik laddar jag ner (A)
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? mami, papi och jens
Vad föredrar du för sorts filmer? komedi, eller så läskiga att man inte kan somna :P
Solar du ofta? på sommaren och sen blir det solarium ibland :)
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass?
twister *mums*
Har du varit deprimerad? det har jag verkligen varit
Tar du droger? nej och tänker inte göra de heller.
Är du kär? Ja ♥

Kommentarer
Postat av: toris

Maluttan då hihi ;D

2007-05-28 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0