1:a november

image147


Jaha då var vi inne i november och snart blir det december kyla och snö, guuud så mysigt. Jag gillar vintern så länge den är vit och fin, och bara jag slipper slasket. Men nu är det ju bara november så vi pratar om de ist Till helgen är det Alla helgona och Halloween och vad ska man hitta på då? Och sen tror jag att det är farsdag på söndag med, eller är jag helt ute och cyklar? Eller hm...... det kanske är nästa söndag, äh jag får ta och kolla upp det dära.

Just nu gör jag inte så mycket sitter här i Jonas soffa och ska väl sätta på en film snart och vila till den kanske. Jonas är och jobbar så jag har ingen att umgås med eller jo kissen, men hon är ju bara SÅ knäpp. Helt galen.
Jag ska ta bussen hem sen och äta och sen ska jag med Monika min faster på hockey och det ska bli skojj och så hoppas vi på att ssk tar en seger till idag mot Modo. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl fortsätta plugga körkortsteorin imorn och sådära.

Ha det bra och akta er för spöken i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0