en nedräkning kanske.

Jag har suttit och fundera på om jag evetuellt ska börja med en nedräkning, över hur många dagar det är kvar till julafton. Det är ju alltid kul med sånt, eller jag tycker det iaf. Nu har jag gjort min räkning och det är bara 33 dagar kvar. Det är ju helt galet. Sen är det snart 2008 ett helt nytt år och miljoner nya händelser. Inte en anning om vad som händer nästa år.

I förrgår bakade jag lussebullar, just nu börjar jag verkligen känna suget efter att få hålla på med julen. Ta fram stakarna i fönstrena och sen bara göra det massa massa mysigt. Extra roligt är det att jag och Jonas ska då göra det tillsammans. Ska ta upp lådan nu någon dag och titta vad som finns och vad som behövs köpas nytt.

Jag fick ett brev ifrån skolan jag sökt idag, men det var inge spännande i det. Mera än att de stod att de hade mottagit min ansökan och att man får se lite längre fram om jag får komma på intervju och göra de 2 test som skall göras.

  • fredag - leta efter en outfit till de 2 julborden jag ska på (LÖN)
  • lördag - julbord med Jonas och hans work
  • söndag - Jens har match i Flemingsberg
  • måndag - Jobba 12-20
Det finns lite granna jag vet att jag ska göra iaf och snart är det helg och det ska bli så grymt skönt.

image158image159image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0