lite tid över.

Morgontrött - Morgonpigg
Högklackat - Lågskor (är inte så bra på att gå i högklackat)
Piercing i naveln - Piercing i läppen (jag väljer sten hårt bort båda)
Nybäddat - Icke nybäddat
MSN - Skype
Vit choklad - Mörk choklad (jag vill inte ha vit och inte mörk, jag vill ha MJÖLKchoklad)
Surt - Sött (MUMS)
Lakrits - Choklad
Tuggummi - Halstablett
Kärlek - Vänskap (vänskap är kärlek)
Sova - Äta (både äta och sova bör man annars dör man)
Frukost - Lunch
Majs - Gurka (älskar grönsaker)
Ladda upp en bild - Kolla på folks bilder (jobbigt att ladda upp själv ju)
Bevakare - Vänner
Småbarn - Tanter (den enda tant jag gillar är min mormor, men hon är död)
Stockholm - Göteborg
Japan - Kina
Läppstift - Läppglans (fast helst bara vanligt läppsyl)
Feber - Ont i halsen
Kallt - Varmt
Vatten - Oboy
Cider - Saft
Vinter - Sommar
Snö - Regn

image155image156image157

Kommentarer
Postat av: Moa

bara för att du tog den från mig!!! haha love

2007-11-23 @ 17:10:08
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0