Mamma och pappa

image154


Nu har jag varit hemma hos dem på kvällen och jag känner verkligen att jag saknar dem. Kändes nästan jobbigt att åka hem till Jonas igen, men imorn ska jag iaf sova hemma hos dem. Och sen ska jag vara med mamma hela dan på torsdag, hon är äntligen ledig då =) ska äta lunch med henne eller någe sånt då. Det blir massa massa mysigt. Vad som är bestämt är iaf att jag ska vara med mamma och pappa på julafton, tänker nämligen inte lämna dem då. Inte en chans, även om jag vill vara med Jonas oxå. Det skulle vara hur mysigt som helst att få vara med honom på julafton, men han åker troligen ner till sina föräldrar i Småland och då tänker jag stanna hemma. För jag kommer nog att få jobba en hel del då oxå. Men nu ska jag ta på mig pyjamsen och lägga mig, febern har stigit nu igen. Hoppas att jag känner mig piggare imorn. Jonas är ledig och hemma med mig då iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0