Mitten på veckan.




Nu har de 2 tråkigaste dagarna gått och just nu sitter jag vara och väntar på att room service och greýs anatomy ska börja, sen är min kväll räddad. Idag har jag inte gjort så mycket alls, har vart och solat med Jonas bara. En fråga jag har, varför ska man behöva lukta som en grillad gris när man kommer ut därifrån? Man känner sig ju SÅ äcklig och vill lixom inget annat än hem och duscha. Ett av dagens i-lands problem.

Imorn ska jag med Jens till Stockholms mässan för att kolla in lite gymnasium och sånt, för det är bäst att han har mig med sig som håller koll på honom. Han ska nämligen dit med klassen, men under den tiden han är med dem så kommer han ju bara springa runt och fjanta sig. Jag känner dig Jens!
Sen ska vi och lämna mitt busskort till Jonas och sen bara hem tror jag, eller nej fan jag ska inte hem efter de.

image151
haha stekare :P




Utan jag ska ner på stadens gator och lämna in min f*ucking mobil som inte funkar nu igen. Fan det var ju bara någon månad sen jag lämnade in den. Men nu är det samma problem igen, alla som ringer mig eller som jag ringer låter som robotar, jag hör inte ett ljud av vad dem säger. Jävligt less på det och de ska jag berätta för dem oxå. Orkar inte hålla på att lämna in den varannan månad.

Jag och tekniska prylar går inte ihop, nu ska jag berätta historien om min lilla mp3. Det börjar med att jag köper en ny och efter kanske 2 veckor så låser den sig och det går inte att göra ett skit. Jag åker in med den och får den utbytt och får en helt ny. Sen 2 månader senare så händer samma sak igen och jag får ännu en ny mp3. Sen i juli så slutar displayen att fungera, man ser inte ett skit på den. Då är jag inne en tredje gång och får en ny. Sen nu för 3 dagar sen så  låser sig hela skiten och inte ett dugg går att göra. så jag var inne med den igen i måndags och då vägrade jag att ta en ny likadan sådan. Så jag pratade med butikschefen och vi pratade lite och så kom vi överens om att jag får använda pengarna jag köpte den för och välja en annan. Så nu har jag en helt ny SONY mp3 spelare, eller den är mer som en blandning mellan en Ipod och en mobil. Jag är sjukt nöjd iaf.....

image152

fast jag har den svarta ♥




Kommentarer
Postat av: Klittan

Bara för min är grymt mkt porrigare ;D MOHAHAHAHAA

2007-11-17 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0