regnig måndag

Idag är det måndag och jag ska o jobba litegranna, eller jag ska jobba ganska mycket mellan 12-20 det är inte illa pinkat det. Men det blir grymt bra sen när pengar rullar in som de ska, de går bra nu perfekt inför handlandet av julklappar. Jag har inte riktigt kommit på vad folket ska få ännu, men jag har mina funderingar. Har ni börjat tänka på julklappar?

I lördags var jag och lunchade med Lovisa på Nancy´s vart annars? Sen gick vi och strosade lite på stan och jag hittade lite mera till min farsdags present och sen köpte jag äntligen mina efterlängtade lovikavantar. I går låg jag och J hemma på dan och bara segade, eller jag sega iaf :P sen så var det middag hemma hos mamma och pappa, mums mums. Sen åkte jag med till Huddinge och kollade på när Jens spelade match och det var faktiskt en riktigt kul match att kolla på, de spelade bra *tummen upp*




Skrattar ni inte åt denna, så är ni ju sjukt tråkiga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0