S J U K

Då var det dags igen nu då. Ligger hemma med feber och är förkyld. Detta är nu tredje gången inom väldigt kort tid, så vi får se hur det är imorn annars ska mamma ringa så jag får gå och prata med farbror doktorn. Vet inte vad han kan göra, men han kanske har en förklaring till mitt problem iaf.

Blev tvungen att sjukanmäla mig på jobbet idag och det känns väl sådära, pengar som hade vart bättre på kontot. Men jag kan inte göra mycket åt saken. Så jag lär ju vara hemma hela veckan, måste bli frisk till på lördag då vi ska på julbord och fredag då jag ska och handla någe fint att ta på mig.

Har inte så mycket mera att bjuda på idag. Men det var iaf några ord ifrån mig. Ha det bra =)
image153

Kommentarer
Postat av: moa

krya på dig sweet

2007-11-20 @ 10:22:52
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0