sover dåligt.

Nu har jag sovit sjuk dåligt i 2 nätter, igår var jag även lite deppig men vet inte riktigt varför och hade ingen ork att gräva efter anlednigen heller. Idag ska jag hem, pappa kommer och hämtar mig och kissen snart. Jag vet inte jag vill att någonting ska hända. Orkar inte bara sitta här och inte göra någonting, vill hitta på saker och ja. Det räcker lixom med bara en liten sak. Men jag tror att jag skulle kunna känna mig lite bättre då.

Men nu har jag hittat något att se fram emot iaf. Det är när jag ska med Jonas och hans jobb på julbord, på globen inte illa. Annars vet jag inte om det är så himla mycket annat som händer. Elller jag ska ut med Lovisa på fredag och det ska ju oxå bli kul, eller jag tror att vi bestämde vi skulle ut iaf. Men ja annars kommer det väl mest bara bli mer och mer jobb framöver.

Snart är det jul oxå, men jag vet inte riktigt hur det kommer bli då. Om jag firar med Jonas eller om han åker ner till Småland och jag är hemma, eller hur vi gör. Har inte pratat om de, men jag vill verkligen fira med dig sötnos det skulle vara så himla mysigt så, snälla var hemma med mig, så kan vi åka ner sen du och jag? Juldagen kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0