torsdag.

Sitter och tittar på Ett Öga Rött nu och det är lite underhållande faktiskt "en fin guzzilago" "fladderflaggish" HAHA har inte hunnit se så jätte mycket ännu, men jag har hunnit skratta lite iaf. Sitter och väntar på att Jonas ska komma hem, han är och bowlar med några på jobbet.

Imorn kommer lönen och då ska jag och shoppa, jag tror att det får bli skärholmen för att jag orkar nog inte åka enda in till stan. Då åker jag med Jonas imorn bitti så är jag där tills dem öppnar, då är det inte så mycket folk heller. Jag vet bara inte riktigt vad jag letar efter, har funderat på någon kjol men även typ en siden skjorta. Jag har kollat på Gina Tricot, men jag tycker att deras hemsida är så jävla jobbig nu när de gjort om den. Att man inte bara kan bläddra igenom kläderna, så jag får leta imorn när jag står i buktiken ist.

Hoppas att ni alla får en bra helg, så får jag se när jag hinner kasta in en blogg. Har funderat på att kanske videoblogga, men jag får se hur det bli med det.



Skit skön låt, man blir sugen att bara dansa runt här hemma. Det blir nog min nya städlåt när det är dags att städa HEHE och glöm inte att kolla in frillan. Någon låt du bara vill dansa runt till hemma?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0