Vad tänker man med?

Har jobbat idag och vi har en liten krubba som vi säljer som man får gubbar med till som man själv ska ställa in. Hela det dära kittet kostar 12.50:- idag märkte jag och Alex att någon snott gubbarna i krubba. Och då tänkte jag, antagligen är det någon troende som snott dem, för vem skulle annars vilja ha små jävla gubbar som ska lika jesus och maria och dem dära typerna. Inte fan skulle jag vilja ha dem iaf. Men är man troende och snor jesus så måste man ju får någe straff, är man inte välkommen till himlen då? Jesus och gänget lär ju bli skit förbannade. :O

Jag förstår mig helt enkelt inte på människor, herregud köp den fula krubban för 12.50:- om du nu vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0