Viiiintern smyger fram

Igår när jag och Jonas gick hem ifrån Monika där vi hade vart och ätit middag, så var det så jävla kallt att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag hade t.o.m vinterjackan på mig, men kylan kröp lixom in under... Men vi tog en tripp till kyrkogården för Jonas ville fotografera där för att det var så himla fint med alla ljus och allt sånt. Det blev riktigt bra bilder. Helgen har vart lugn, jobbade i lördags och sen igår var jag bara hemma.

Idag ska jag iväg och jobba, jobbar 15-20.15 tror att jag kommer att få stå i kassan hela tiden men hoppas på att någon annan kommer in. Jag har ingen lust att stå där, eller tiden går ju SÅ jävla sakta om man står där. Så får jag se hur jag gör när jag slutat om jag åker till Jonas eller om jag åker hem, vet inte ännu. Men tror att det blir hem till Jonas för jag ska ju vara och ta hand om kissen imorn ju :D min lilla knasboll, henne törs man inte lämna ensam.



Kissen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0