HATA

Åh jag hatar att vara ensam, jag vill inte att du ska åka =( fast ändå vill jag för det är kul för dig. Visst det är okej att vara ensam en stund, men sen när jag vet att jag måste sova ensam så blir allting direkt så himla mycket jobbigare =(
Önskar bara att någon kunde vara här med mig, men mamma måste med på Jens match för att köra hem golfen ochs en bliur det så sent där. Och jag kan inte åka med på matchen och lämna kissen ensam så länge det känns elakt, så jag får väl helt enkelt sitta här i soffan för mig själv och vara ledsen =( usch usch.

Det är verkligen min största skräck, jag kommer nog aldrig klara att flytta hemifrån. Eller så är jag för bortskämd med att sova med Jonas eller hela tiden ha folk runt omkring mig.

Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kissen?

2007-10-27 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0