hösten smyger fram

image139


Nu har hösten smygit sig fram och jag tycker att det är tycker att det är ritkigt mysigt. De flesta andra vill bara ha sommar hela tiden, men vadå vinter och höst är ju så himla mysigt och jag blir verkligen glad av det. Nu när det börjat bli kallare så måste man ha mera kläder på sig, och det betyder att man måste införskaffa sig lite nytt till garderoben och vad är det för fel i det? Det är ju alltid skojj att handla nya saker, speciellt varma koftor och stövlar och liknande. Så jag förstår inte vad folk klagar på. Sen med vinter tar man yttligare ett steg och det blir ännu lite kallar och både jul och nyår kommer. Julenär något jag verkligen längtar till iår har inte gjort det de 3 senaste åren men nu känns det verkligen bra. Så på med mössan och stövlarna nu och njut av hösten.

Kommentarer
Postat av: nina

hej gumman!
håller helt med dig! hösten e här och det känns underbart!
puss kram

2007-10-11 @ 17:27:08
URL: http://ninamagdalnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0