lördag den 13:onde

Jag vaknade i morse och kunde inte andas genom näsan och därför var jag helt torr i munnen. Jag går upp och tar mig lite vatten och sprayar i nässpray i förhoppning om att kunna andas åter igen. Men när jag kommer tillbaka till sängen så kan jag fortfarande inte andas och Jonas säger att mig att ta nässpray *men för fan jag har ju redan sprayat in en flaska* tänkte jag då. Men sa inget utan la mig snällt ner igen och försökte somna om. Det gick sådära somnade lite till och från. Sedan jag gick upp vid 10 så har jag snytigt mig typ 100 ggr (intressant fakta).

Men nu är det snart dags att klä på mig och traska utåt. För vi ska möta Jonas föräldrar som kommit upp. Så nu har jag inte tid att blogga någe mera, men kanske gör det ikväll eller imorn.

image140

Kommentarer
Postat av: Emmy

åå.. vistt e det tråkigt att vara förkyld.. jag har varit det i nästan 5 veckor nu!! :(

2007-10-13 @ 13:39:12
URL: http://justbeyou.blogg.se
Postat av: Emmy

åå.. vistt e det tråkigt att vara förkyld.. jag har varit det i nästan 5 veckor nu!! :( hoppas du får en bra dag! :)

2007-10-13 @ 13:39:42
URL: http://justbeyou.blogg.se
Postat av: sebbe

Nice blogg! ;) det märks att du är Kär å de är ju bra. Glad för din skull, hoppas vi ses någon gång kram kram

2007-10-15 @ 23:14:32
Postat av: Moa

haha aa längtar som en gris!! men det är ju inte fören om ett tag så..

2007-10-17 @ 19:08:43
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0