......

5 skulle:
Skulle du vilja vara längre?
Nej det räcker såhär.
Skulle du vilja väga mer? öh nej?
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Mera ledsen skulle jag tro. Men det beror på.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Idol-Ola tack (A)
Skulle du vilja dricka dig full nu? Jag dricker nu, men jag tänker inte bli full.

10 kan:
Kan du röra på öronen? Nepp
Kan du slicka dig på näsan? Nej det funka inte de heller =/
Kan du kolla i kors med ögonen? Hehe ah
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det tror jag dem gör.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo, om jag var ensam. Eller kanske inte :S
Kan du vara på fest utan att dricka? Självklart, men alkohol gör det ofta roligare.
Kan dina vänner lita på dig? Ja det kan dem.
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nej aldrig
Kan du suga? HAHAHA men ja, det kan jag (A)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, hittar jag inge skojj så.

15 har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har hänt ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Yes =)
Har du ett syskon? Ja, en lillebror
Har du varit full den här månaden? Ja
Har du någonsin haft sex med någon? Men JA
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det vet jag inte.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja, nu börjar jag tröttna.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? I morse. Men ska göra det innan jag lägger mig.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Mmm
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ah
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja jag har det nu.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Skulle aldrig komma på tanken att testa.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? HAHA ja.
Har du haft sex med mer än tre personer? Min grej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nepps

20 vem:
Vem är din bäste vän? Har många bästa vänner.
Vem älskar du? Vänner, Familj och Jonas
Vem hade du senast sex med? Hm ja, min pojkvän kanske?
Vem har du haft ditt längsta förhållande med? Jonas, som är tillsammans med nu.
Vem vill du bli full med?
Mina nära och kära.
Vem är den bästa artisten? Sahara Hotnights funkar alltid
Vem pratade du senast i telefon med? Fredrik
Vem har du en liten crush i? Hm jag har väl ingen nu heller.
Vem är snyggast i världen? Men det kan jag ju inte svara på. Har ju inte sett alla världens killar.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mamma och pappa
Vem/vilka är snällast i världen? Mina nära och kära.
Vem vill du prata med? Vill att Emma ska höra av sig just nu.
Vem sov du med senast? Jonas
Vem såg du full senast? Jonas, Moa, Sofie och Emma
Vem vet allt om dig? Jonas
Vem kysste du senast? Jonas
Vem kramade du senast? Jonas
Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner
Vem kan du berätta allt för? Moa, Lovisa, Emma, Thorbjörn och Jonas
Vem hatar du? Nämner inga sånna namn i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0