att älska.

att älska någon är inte alltid det lättaste, det kan bli både jobbigt och plågsamt. att veta att man har någon som älskar en tillbaka är underbart, som kommer till en mitt i nätterna för att få sova tillsammans med en. det är då man visar att man verkligen tycker om någon, verkligen älskar någon. men är man en sånn människa som mig så lyckas man alltid hitta saker som oroar mig och börjar tro att det kanske inte är så bra egentligen. i slutändan får jag vet att det är jag som har fel och att allt verkligen är underbart. men vad är det som sätter sig i magen och gör att jag blir osäker, är det oro? svartsjuka? tillit?

jag kan inte läsa av människor, jag vill att man berättar för mig vad man tycker om mig och låt mig inte få tro saker. då blir det bara fel. så berätta för mig och gör mig till den lyckligaste som aldrig behöver tveka. för jag berättar ständigt vad jag känner så du vet precis hur mycket jag älskar dig.

din Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0