bättre sent än aldrig.

Man känner oro och ångest, men varför? Jag har ju gjort det innan två gånger, så jag vet precis hur det kommer att gå till och hur man gör. Så varför ska det då känns så himla jobbigt att gå upp kl 6 på tisdag för att sen vara på jobbet kl 7 och inventera hela butiken? Jo det känns jobbigt just  bara för att vi kommer vara så pass få pesoner så det kommer nog att ta ett bra tag. De två gångerna innan har vi vart minst 16 personer och då har det tagit ca 12 timmar att räkna allt och nu kommer vi ungefär att vara 8 kanske. Sen är det ju hela tiden någon som ska stå i kassan med. För fan stäng butiken.....

Men denna vecka har jag jobba 2 dagar och det är ju bra så att jag får lite pengar nästa månad iaf. Igår var jag helt slut när jag kom hem till Jonas efter jobbet, satte på en film och sen somnade både han och jag. Så då fick det bli sängen istället. Vi vaknade i morse och det var helt mörkt i rummet och man trodde klockan var kanske 2-3 på natten men inte, klockan var 9 och det var dags för honom att gå upp. Men shit vilket skit  väder det är idag.

Idag ska jag behöva vara ensam hela dagen, pappa och Jens ska träna och sen är det hockeymatch och mamma jobbar och Jonas jobbar. Bara jag som får vara ensam. Men jag hoppas Jonas ringer Johan snart så man får veta om vi ska och bowla ikväll, det skulle ju vara riktigt skoj och det var länge sen vi träffade Johan och Kakan oxå och dessutom är det en sånn dag idag då jag vill spöa Jonas i bowling. Så ring nu Jonas för jag vill int ligga ensam ikväll och hela dan.

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0