boooring

Nu är det söndags kväll och jag har tråkigt sitter och kollar på ensam mamma söker. Har nyss tryckt i mig en pizza och nu är jag oxå väldigt väldigt mätt. Igår så hade jag det skojj då åkte jag upp till Jonas tills han slutade sen åkte han och jag till Ikea, nu börjar det bli riktigt fint här hemma i lägenheten. Sen så kom Karin och Joghan efter ett bra tag och då blev det att vi gick på bio. Såg super sugen det var okej men ingen höjdare, men helt klart se värd =)

Satt med klockan på Jens match idag och det gick ju bra, jag har bara tränat på den 1 gg men det gick ju super ändå gjorde bara ett fel men det var ingen stor grej. Tyvärr gick inte matchen lika bra dem förlorade med 2-4 och en jävel smällde ihop med Jens så han låg kvar på isen, ni pojkar ska låta bli min lillebror =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0