gårdagens bravader.

Jag åkte upp till Jonas vid 7 för att fixa lite och städa undan det värsta. Sen runt 9 så kom Jonas och Fredrik hem och det var då allting började. Och med allting menar jag drickandet. Det var då inte lite ni hade köpt med er hem. Så fick jag sitta här ensam med dem till ungefär halv 11 då kom Emma =) shit det var riktigt kul jag har verkligen saknat det och nu måste vi ses oftare när vi fått kontakten igen. Vi drack pratade, spelade ölspelet och spelade twister. Det var mycket mycket skojjigt, jag var dock inte så himla bra på twister men ändå. Jag försökte verkligen, men Jonas snurrade så han fuskade säkert på mig bara för jag skulle få så svåra kommandon som möljigt :o men kvällen slutade runt halv 3 då jag drog med mig Jonas in i sängen och Emma och Fredrik fick sova i soffan =) vi vaknade runt 1 i morse och sen har vi bara segat allihopa, ingen orkar röra en fena. Och nu är klockan redan 6 och jag har inte gjort ett skit idag, plus att jag börjar bli väldigt hungrig nu. Men jag ska tala med de andra och se till så vi får lite mat i magen nu *mums*

Jonas♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0