ingenting.

Idag är det onsdagen den 26 september och jag sitter i Jonas soffa och väntar på att han ska komma hem igen. Tills dess fördriver jag tiden genom att lyssna på Kent - Ingenting och den är ju bra.

Igår så jobbade jag 9.45-20.15 det var ju trevligt, eller inte :p Jodå men det var okej och ska jobba på fredag igen. Det känns bra att få jobba lite nu för det behövs. På fredag får jag dessutom jobba med Susann *äntligen*

Sen så har jag väl inte så mycket mera planerat, eller jo imorn bitti ska jag ju till Jonas jobb och handla åt honom eftersom de har 1-års kalas på jobbet så det kommer att vara grymma priser tydligen =) det blir spännande, jag tror faktiskt att det kan bli en sväng till Skärholmen efter där sen, för jag vill ha en kjol eller någon sorts klänning av någe slag men vet inte riktigt hur den ska se ut.

Men nu får ni ha en fortsatt trevlig onsdag, det ska jag försöka ha iaf.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jonási

KLAGA INTE!!! Normal arbetsdag! latoxe

2007-10-05 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0