Länge sen.

Nu var det ett tag sen. Men det har inte hunnit hända så himla mycket förutom att skolan är dumma i huvudet och att jag gett upp den. Jakten på jobb är rask. Har ett par på G får se hur det blir.

Hade en grym helg iaf. Fredagen spenderades tillsammans med Emma, Fredrik och Jonas vi åt och drack tillsammans och hade det bara allmänt mysigt *grrr*
Lördagen var en "bakis" dag. Fram tills dess att jag skulle och jobba med Anna på glashyttan, det var ju inte helt fel det heller. Jonas kom och hämtade mig vid 11 då var jag helt slut :O
Igår myste vi och tog det lugnt på dan och sen på eftermiddagen så åkte vi ut till rinken för att kolla på när Jens spelade match, det var ju skojj men det känns som om jag tyckte det var roligare förr och att jag nu fått andra intressen (A) typ vara med Jonas <3 höhö

Inte så mycket mera att säga denna gång men jag åter kommer.




Fredrik, Jonas, Emma och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0