snodd av Åsa.

1. Hur gammal är du om fem år?
24
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jonas <3
3. Hur lång är du?
Sist var jag iaf 1,79 =)
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag såg Super Sugen igår
5. Vem ringde du senast?
Till mamma
6. Vem ringde dig senast?
Mamma där med
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Tror du Emma vill knulla ikväll" från ett cp ;) hihi
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, men svara någon inte så ringer jag =)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta =)
10. När såg du senast din mamma?
I förrgår =)
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag?
Idag gick jag upp vid 10
13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul
4. Vilken är din favoritplats?
Sängen eller soffan
15. Vilken plats föredrar du minst?
Jadu det var inte enkelt, men det är ju inte så himla kul att vara på jobbet.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vilken fråga, inte en aning
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kunde inte somna om mamma o pappa släckt i köket och lagt sig
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jonas när han håller på att muppar, eller fredrik med sin tuta i bilen kanske :p
19. Hur stor är din säng?
120
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast sover jag i trosor och en t-shirt eller linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett enda
24. Vilka städer har du bott i?
Södertälje.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor
26. Är du social?
Meeeen självklart
27. Vilken är din favoritglass?
Twister, Tip top eller så vill jag ha mjukglass med karamell strössel
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vaniljglass med varma hallon
29. Tycker du om kinamat?
Ah det är smarrigt
30. Tycker du om kaffe?
Japp om jag får mjölk i =)
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe eller jucie
32. Sover du på någon särskild sida?
Somnar oftast på mage eller rygg iaf.
33. Kan du spela poker?
Ja typ iaf
34. Tycker du om att mysa/kela?
Cp fråga, det är väl klart.
35. Är du en beroendemänniska?
Japp, men inte efter cigaretter eller någe liknande.
36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Nej det gör jag inte
37. Vill du ha barn?
Japp, men väntar gärna ett tag.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och sen har jag läst en del spanska med.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag vet.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och sen har det blivit en del mat nu när man bor hos Jonas typ oxå.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja smycke jag ärvt efter mormor.
43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Grey´s Anatomy och One tree hill
.44. Kan du rulla med tungan?
mmm
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Fredrik för han är ju helt galen :p haha
46. Sover du med gosedjur?
Japp jag har mina nallar jag fått av Jonas och sen en isbjörn som jag fick av Jens.
47. Vad har du för ringsignal?
En signal som redan låg i telefonen
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Inte en aning men det tror jag inte.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Texten på ett batteri
50. Flirtar du mycket?
Hm
51. Kan du byta olja på bilen?
faktiskt, har hjälpt pappa. Eller han skulle lära mig haha
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Näe, det går väl inte at få på cykel? (har inge körkort)
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Räcker det inte att jag älskar dig?
54. Läser du dagstidningen?
Jaaaa!!
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej inte just nu
56. Dansar du i bilen?
Öh dansa i bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bandit rock i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inte en aning du.
59. När var du i kyrkan senast?
På bröllop i september
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Fredrik Höglund
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3-4 dygn
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0