kärleken följer mig med stora steg.

Jag mår bara så himla bra, jag trivs med allting och det är bara så himla bra. Skolan går bra fast att jag tycker att det är jobbigt att åka in många gånger till lektioner som känns onödigt och som jag heldre skulle ha haft hemma. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Men själva skolan och pluggandet tycker jag är roligt.

Igår innan skola åkte jag in till stan för att kolla efter ett par nya byxor, det var inte många par om fall mig i smaken men jag hittade ett par svarta till slut. Sen var det bara en lektion och sen skynda sig hem, jag trodde nämligen att jag hade glömt att stänga av plattången hemma, så jag sprang ifrån bussen men sen när jag såg att allting såg normalt ut och det luktade inte bränt i trapphuset så kunde jag känna mig lugn. När Jonas kom hem igår så hade vi bestämt oss för att gå till Kusen och springa lite i spåret och det var precis vad vi gjorde, men det skönaste var när de var klart och man fick komma hem.

Pluggade sen lite på kvällen och spelade tv-spel, jag måste ju bara tillägga att jag är grym på Call of Duty 4 på ps3 *or noooot* men det var mycket roligt iaf, spelade i Jonas namn så han jobbarkompisar måste ju ha undrat vad fan han höll på med, haha.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och hälsar på eller snarare jag kom för att säga hejdå till pappa och Jens som åker till Tjeckien om några timmar och ska vara där i en vecka och spela hockey, det lär ju bli as skoj. Men jag är inte avundsjuk för ikväll ska jag och Jonas boka våran resa som till hösten. Det kommer troligtvis bli Thailand men det är inte klart ännu, vi får se om vi hittar någe skoj. Åh jag kommer bara gå och längta efter det hela sommaren nu ju.

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga idag mera än att ni får ha en fortsatt bra måndag.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0