lördag härliga lördag.

Dagen i ens ära har inte bjudit på speciellt mycket, vaknade i morse när Jonas åkte till jobbet då gick jag upp och läste tidningen stod iofs inget viktigt i den men iaf. När jag hade satt mig i soffan så kollade jag på min hög med skolböcker och såg framför mig hur mycket jag har att göra, orkade inte göra allting men jag skrev mitt protokoll iaf och började hitta fakta till min argumentation.

Men vid 13 så la jag ner plugget och tog tåget upp till mamma på jobbet, så åkte jag hem med henne sen, eller vi åkte in i kungens kurva och fixa lite köpte lite godis bla. Det är ju ändå lördag idag =)

Nu sitter jag mest bara och slappar och väntar på att Jonas ska komma hem så att vi kan gå ut att springa och sen bara mysa resten av kvällen, jag vet inte om det är någe bra på tv men annars får man väl ta och kolla på en film eller något.

Men hoppas att ni har det bra där ute, eller åtminstonde vissa.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0