man undrar ju.

Idag har det varit en bra dag, jag var i skolan i morse och skrev prov och det gick mycket bra. Sen åkte jag hem och la mig i soffan med Jonas, han spelade tvspel och jag la mig och sov. Så himla skönt. Efter några timmar så åkte jag och Jonas ut och sprang sen blev det en sväng hem till mamma och åt middag och Jonas bytte däck på bilen. Nu har vi precis kommit hem och jag ska kolla på tv och kanske plugga lite, men det återstår att se om jag orkar.

Jah har varit arg och besviken länge nu, men jag orkar inte längre Nu tänker jag sluta att bry mig, det känns inte som om det är något som jag tänker lägga energi på. Nu är det folk som får komma till mig, för det är inte jag som gjort någ fel. Jag visar bara att jag är arg och besviken.

För övrigt mår jag mycket bra, eller har lite ont i halsen. Men annars i livet så mår jag mycket mycket bra. Längtar bara en massa till hösten nu och jag tycker att det ska bli mycket skönt att vara ledig i helgen, så är de skolan som gäller på måndag igen *lit trist faktiskt*.... Men nu har jag inget mera att säga idag, så jag får tacka för mig.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0