regn regn regn

Det har regnat konstant nu i över 12 timmar, ska det aldrig sluta? Det började regna igår när jag och Jonas var i skogen och sprang, sen blev det bara mera och mera. Vi som skulle ut idag med, men det kommer man antagligen bara ramla och slå sig istället så det kanske inte är värt det. Så min dag kommer att bestå av plugg och kanske sätta upp ljushyllorna, om jag kommer på vart vi ska ha dem.

Nu i veckan blir det en massa skola iaf och sen vet jag inte så mycket mera, nästa helg ska jag jobba iaf. Sen är det ju snart valborg oxå och då blir det nog att vi åker ner en sväng till Småland och se hur det är där. Det ska bli jätte skönt att få åka iväg lite.

Men nu ska jag sätta igån med mitt pluggande så får vi se hur lång tid det tar, sen så om det kanske blir uppehåll så kanske jag orkar ta mig en tur ner till solariumet.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0