torsdag.

Hej alla glada!

Idag när jag vaknade var jag på riktigt bra humör, men när jag kommer till skolan och får veta att jag tagit med mig fel böcker så vart jag mindre glad. De tyngsta böckerna vi har, hade jag tagit med mig men då hade de igår ändrat till en annan lektion men med samma lärare. Så nu ska vi ha en data lektion istället och jag har inte med mig mitt usb-minne, så jag vet inte vad jag ska göra då. Men jag kanske får lyssna och sen gå hem och göra klart allting.

I veckan har inte hänt så mycket, jag har bara varit i skolan och sådära. Det fortsätter jag med idag och imorn är jag ledig men vet inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll vet jag inte hur det blir, Jonas skulle eventuellt ha med sig kompisar hem efter jobbet men jag har inte hört någe mera om de. Men vad jag kommer få göra då är att plugga och kanske kolla lite film eller liknande. Jag lär ju få lägga mig med min laptop inne i sängen för att han och kompisarna kommer antagligen okupera soffan och tv...

I helgen ska jag jobba och sen nästa vecka tar jag nya tag och ska vara i skolan hela veckan, tror inte att jag skulle vara ledig en enda dag. Sen vet jag inte vad som händer så mycket mera. Vad jag vet är att vi ska på kalas på söndag då Jens fyller år och sen på tisdag nästa vecka tror jag det är så åker pappa och han till Tjeckien.

Nu har jag inte så mycket mera att skriva, men jag får önska er en trevlig helg och dag och allt vad det är.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0