det är inte lätt när det är svårt

Ja vad ska man säga, jag är trött och jävlig. Saken blir heller inte bättre av att jag har en grinig annan person här hemma, man kan ju verkligen undra vad som står på. Har vart så i 2 dagar nu och fan ingenting är bra, är de samma imorn så tänker jag bli skit arg och typ skrika, helt enkelt bli riktigt piss off...

Idag har jag inte gjort mkt för världen mer än legat i soffan och kollat på What happens in Vegas som faktiskt var både bra och rolig, absolut en se värd film. Sen efter 12 där så blev de os på tv och då var det de jag kollade på resten av dagen tills dess att Monika ringde och frågade om vi inte kunde åka till Jula och handla lite saker, så innan vi kom ut därifrån så hann det bli både en gräsklippare, en infravärmare, sidoväggar till deras partytält och sen ett överdrag till grillen. Det är kul att handla när man får saker och ting lite billigare, eller lite nu snackar vi typ halvapriset..

Imorgon ska jag jobba 3 timmar sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, får se om de kanske blir en tripp till Flemingsberg där Jens ska spela match eller om jag stannar hemma, det visar sig. Men ni får ha en fortsatt trevlig lördagskväll i 53 min till för sen blir de ju faktiskt söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0