omtumlande

Det är inte alltid enkelt att vara Malin, just nu känner jag att jag skulle vilja vara någon annan orkar inte med någonting just nu allt känns bara jobbigt och tråkigt. Vaknade tidigt idag när Jonas och Fredrik åkt, katterna kunde inte vara lugna utan de ville väl antagligen att jag skull gå upp då och de gjorde jag självklart då.

Satte mig i soffan och tittade på några Paradise Hotel avsnitt, jag kommer ihåg när de gick och lite smått av vad som hände men ändå känns det spännande att titta på de igen. Klockan halv 11 skulle jag vara på Colin Leclairgymnasiet för att träffa min gamla ekonomi lärare. Jag har nämligen haft lite kontakt med henne i några dagar och jag har nämligen fått lite böcker av henne som jag ska ha denna termin när jag pluggar. Så det var jätte snällt. Jag har redan läst de ämnet med henne så de var därför hon hade dem böckerna.

Ikväll vet jag inte vad som händer, men imorn är vi bjudna på kräftskiva men jag har inte bestämt mig om jag har lust att gå ännu. Antagligen blir de att vi går, men jag har verkligen ingen lust och mamma gjorde de inte bättre heller. Men nu ska jag ta och fortsätta kolla på OS de är både simning och tennis nu. Sen funderade jag på att ta en promenad med katterna, eller promenad var kanske att överdriva men iaf gå ut så de får springa på gräset.

Kommentarer
Postat av: RL

Hej där! :D

titta in min blogg och släng en kommentar www.kolakaulitz.blogg.se



Ha det bra!

2008-08-17 @ 22:20:13
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: Josse

Fin blogg :D

2008-08-18 @ 16:19:25
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0