"Sjukt stark öl"

Sådär då var jag tillbaka igen, eller det blir nog kortvarigt för jag tycker inte att det är så himla skoj längre. Men jag skriver lite då och då, när jag känner för de och har något att berätta helt enkelt. Idag har jag det, veckan som varit har vart jätte skön, jag har legat på stranden med mamma och myst. Shit vad varmt det varit och jag har verkligen bara njutit och försökt ta vara på den tiden. Så himla underbart.

Men sen har jag hunnit med att jobba en hel del oxå, men det känns bara bra eftersom att man blir lycklig i slutet av månaden. Som jag sagt tidigare så är min lillebror i Spanien och jag och Jonas har vart några gånger uppe hos Monika där och myst och grillat, Fredrik och oxå varit en stor gäst, men det är bara trevligt, vi har haft våra små fester =) på mig, Jonas och Fredrik men OJ så skoj det varit.

Igår när väcktes jag av min älskling som berättade för mig att han inte skulle jobba igår utan vi skulle nämligen åka till Kolmården hela dan igår. Så vi åkte vid 10 igår och kom hem vid 18 och oj vad varmt och mysigt vi hade det. Det var verkligen en av de bästa dagarna i sommar.

Ikväll kom mamma och pappa hem ifrån Tyskland så i veckan ska jag umgås med dem deras sista senester vecka, sen går allt tillbaka till de vanliga igen. Och jag jobbar imorn sen jobbar jag inte fören nästa lördag och de är ju faktiskt lite skönt, behöver få vara lite ledig nu innan skolan börjar igen.

Men nu ska jag ta och avrunda här, Jonas ska komma och sätta sig här i soffan med mig så får vi se vad som händer =P jag tror att de blir film eller tv, men de blir antagligen mys som alltid.

P.S nu är det bara 99 dagar kvar älskling (till Thailand, som är mitt livs bästa födelsedagspresent) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0