slutet på sommaren

Snart har en hel sommar gått och vad har jag gjort? Jag har verkligen inte gjort någe speciellt, har iofs inte hunnit göra så mkt heller eftersom både jag och Jonas har jobbat som tokar men det är ju bara för att vi ska hinna samla på oss massa pengar tills de att vi åker =) och nu är de inte allt för länge kvar.

Min sista dag jobbade jag i söndags sen är jag ledig i två veckor nu om de inte ringer in mig. Sen börjar skolan om 2 veckor och det ser jag fram emot, har hunnit fixa mina böcker oxå så de är inget jag behöver tänka på längre fram sen.

Idag ska dagen bestå av shoppande, åker upp till Skärholmen om en timme för att leta efter de perfekta jeansen, får se om jag lyckas hitta de eller om de är någe annat jag kommer hem med, de känns som om de är störst sannolikhet för att de blir de andra alternativet.

Ny design igen, ser ni den inte så tryck F5 så ska ni få se. Blev riktigt nöjd faktisk =)
Ha en bra dag nu alla som jag tycker om, ni andra skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Lotta

mää, vadå, jag tycker faktiskt att du kan jobba. Du är ju en pingla att jobba med! :)

2008-08-14 @ 10:21:25
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0