många dagar sedan.

Det var inte igår direkt jag uppdaterade. Men jag har inte haft så mycket att skriva, fast sanningen är väl den att jag faktiskt inte haft någon lust. Men idag såhär 3 dagar innan jul så tänkte jag skriva några rader och berätta lite om vad som hänt. Jag har haft mina sista veckor i skolan och då skrev jag 2 prov, det ena klarade jag men det andra har jag inte fått någe resultat på ännu. Sedan har jag hunnit jobba ett par helger och det har känts väldigt bra.

På lucia var vi på julbord med jobbet och herregud vad kul vi hade, vi var i Wendela Hebbes hus och åt, drack och hade de allmänt trevligt. Sedan vid 22 så var vi ett gäng som gick vidare till Mclovis och drack lite till och hade det trevligt och pratade. Bilder finns på fejsan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0