nu är det ett år kvar till jul.

Då var julen över och jag har haft det så himla bra. På julafton var jag hemma hos min faster tillsammans med familjen, medans Jonas var nere i småland med sin familj. Vi hade de jätte mysigt åt god mat och öppnade fina julklappar. På juldagen hade jag en resa bokad ner till Småland och till Jonas och hans familj, det gick jätte bra att åka ner och sen kom de och mötte mig när jag var framme. Vi har nu varit där enda sedan i torsdags och kom hem nu för några timmar sedan, det var så himla skönt och mysigt. Där nere fick jag ännu flera julklappar och de var lika underbara. Fick en så himla fin tavla av Jonas där de var en så himla fin dikt skriven och ett super fint halsband, han är verkligen bäst på att köpa julklappar =)

Men nu är vi hemma och är lediga tillsammans i en vecka, på nyår blir det att äta fin middag och sen vet jag inte. Men om jag inte skriver innan dess så får ni ha ett bra nyår och hälsa er alla ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0