1 februari.

Idag är det fredag den 1:a februari och jag är ledig, så jag sitter här hemma och försöker komma på något att göra en stund. För vi halv 2 ska jag ner på stan för att möta upp Jens och sen få sällskap med mig hem. Men jag måste nog öppna mina löneböcker och plugga lite. Fick erbjudande att gå på TK ikväll med vip-biljetter, men jag har ingen som helst lust så jag skiter i det. Hade fått gratis mat och sprit, men har man ingen lust så ska man ju inte tvinga sig ut.

Igår hände inte mycket, jag var i skolan på min IT lektion. Men jag börjar undra om det är en pensionärskurs jag går, för det känns så sjukt enkelt. Det är som om jag skulle sitta och räkna andra klassens mattebok, det funkar lixom inte. Så det är jag inte nöjd med, känns bara så himla tråkigt att sitta varje 3 timmars lektion och lyssna på 1+1 typ.

Men juste det har jag glömt att berätta, prins Carl Philip går på min skola. Han har privat lektioner och sitter i konferans rummet och läser. Han sprang förbi i korridoren *ooh my good* han är ju så snygg *mums* och jag kan berätta att han är snyggare i verkligheten än när man ser honom på tv och i tidningar.

image178


Jag har ganska så stora framtidsplaner eller man kan säga att jag är ute i god tid. Jag har nämligen redan nu börjat planera min födelsedags fest. Den kommer lbli grym skulle jag gissa på. Kul åtminstonde.

Men nu ska jag klä på mig och sen spela lite Guita Hero måste träna lite så jag klarar hard-nivån. Vill ju att Jonas ska bli mer stolt över mig än vad han redan är haha.

image179


/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0