alla hjärtans dag.

image181
Idag är en sådan dag då man ska bry sig om sina nära och kära lite extra, eller hur är det nu? Men jag känner att jag bryr mig om mina nära och kära hela tiden, så detta är ingen speciell dag för mig. Jag är helt som vanligt idag, ska äta några geléhjärtan kanske och sen blir det bio ikväll. Hoppas på bowling oxå för jag känner lite tävlingsinstinkt idag. Vi får se vad kvällen har att bjuda på.

Tänkte bara lämna ett litet avtryck för nu ska jag kila vidare.

Men en sak bara, kan du bara sluta att förstöra allting och leva ditt eget liv istället. För här har du nämligen ingenting att hämta. Så snälla lämna oss ifred och försök hitta någon egen, jag vet det kan vara svårt men försök!

/ Malin ♥

PUSS till era alla som håller mig kär ♥ Älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0