ett nytt försök.

Nu hade jag tänkt göra ett nytt försök om att skriva om vad som hänt i veckan eftersom det försvann sist och jag blev väldigt arg. I måndags var jag ledig ifrån skolan men klockan ringde redan kl 7 ändå, för jag och Jonas skulle och lämna Kissen på Animalen för en kastrering och vaccination. Vi fick lämna in henne och hon fick sig ett halsband och så fick vi bara veta att vi skulle hämta henne kl 16. När vi kom tillbaka så fick vi vänta en stund sen kom hon med Kissen som fortfarande var lite groggy efter narkosen. Men det gick bra och hemma sen gick det fint oxå. Hon skulle därimot hålla sig lugn de första dagarna men det är inte lätt att hålla en galen katt lugn.

Här sitter jag nu och det är torsdag, har suttit sedan 11 tiden och pluggat löner och nu orkar jag verkligen inte mera, är helt slut. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men jag vet att jag måste ner en snabbis på stan sen för att handla nytt block och lite sådära. Jag får se om jag får med mig Jonas eller om jag blir ensam. Men jag tänkte att man kanske kunde åka ner och handla det och äta samtidigt men vi får se vad han säger. Jag har nämligen ingen lust att laga mat idag =)

Eller juste jag kanske ska ta och kolla på Lejonkungen, jag vet nämligen att Jonas har den på sin data så han får nog fixa det till mig.

Är ledig fram till måndag nu då jag har prov. Jag har inget annat än plugg planerat till helgen, eller jo Jonas pappa och syster kommer upp på lördag och byter bil, så då skulle vi väl hitta på någe med dem oxå. mys mys.

Ha de bra så länge.

/ Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0