jalla jalla.

Ta fram din mobil

Vad har du för bakgrund?
en bild på Jonas
Ringsignal?
det är någon som finns i mobilen för tillfälligt
Hur mycket batteri har du kvar?
30%
Vem ringde du senast?
Mamma
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vad står det i ditt 5:e mottagna SMS?
"Nä, men alla förslag mottages tacksamt. Idag kom jag bara till nivå 6"
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Thorbjörn
Har du något utkast?
Japp, men det är mycket tomt
Vad är ditt rekord i snake på din mobil?
Men hallå, snake eller?
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Fanny
Vad har du för kontakter som börjar på S?
Sebbe
Hur många sms har du skickat, sammanlagt?
8714 st
Vad står det i dina anteckningar?
Jag har inga
Har du privat nummer just nu?
nej, jag ser ingen anledning att ha de
Vad har du för nummer så folk kan smsa dig?
Alla som behövder de, har de. Annars finns jag nog på hitta.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0