målar målare malin

Idag är jag MMM "målar målare malin", jag och jonas har nämligen vart och köpt färg idag så vi håller på att måla om i badrummet, eller inte vi JAG håller på att måla om i badrummet. Det blir en brun,grå,beige färg på en vägg och sen blir det 3 ljusa för annars hade dte inte fungerat. Vi tänkte nämligen göra alla mörka först men detta blev bättre. Det kommer nog bli rikigt fint när jag få göra klart där inne.

Imorgon är det skolan som gäller och det ska bli skojj har 2 lektioner och det är sköna lektioner. Undra om vi kanske får reda på proven imorn :O fast det var ju bara 2 dagar sedan vi gjorde de undra om dessa lärare verkligen är så snabba?!?!?

Men men jag lägger upp lite bilder när hela badrummet är klart så blir det bra. Hoppas ni har det bra alla.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0