meeeen då.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
jag träffade Lovisa och Moa på stan.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
jag låg och sov tillsammans med min underbara.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
tröck i mig en potatisbulle
Det sista du sa högt?
"ja, det är de"
Det senaste någon sa till dig:
Jonas: "är det wallander?"
Vad ha du druckit idag?
coca cola och mjölk
Vad var det senaste du åt?
potatisbullar med lingonsylt
Vad var det senaste du köpte?
ett vitkåls huvud
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig nu?
kallt och slaskigt
Godaste glassmaken?
gammeldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej det tror jag inte, man måste få känna lite på kakan innan man blir kär ;)
Sover du tungt?
oftast, men ibland lite oroligt
Drömmer du mardrömmar?
det händer, det har vart om kissen i några dagar nu
Trivs du med ditt jobb?
jodå det funkar, men jobbar inte så mycket nu. Det är skolan som gäller nu.
Favoritklädsel?
mjukisbyxor en en långärmad tröja
Favoritlåt just nu?
all night long - Lionel Richie
Vad ser du om du tittar till höger?
ryggstödet på soffan
Vad gör dig glad just nu?
Jonas som alltid <3
Vad ska du göra härnäst?
kolla vidare på Wallander och sen blir de sängen
Höger el vänsterhänt?
höger
Humör just nu?
lite trött men annars glad
Favoritgodis?
åh det är nog lättare att säga godis jag inte gillar.
Kläder just nu?
mjukisbyxor och en långärmad tröja
Sommarplaner?
vi tar det som det kommer
Hur många kuddar sover du med?
2 men sover bara på 1
Spelar du ngt instrument?
nej men jag spelade blockflöjt när jag var liten.
Morgon eller nattmänniska?
nattmänniska
Vad är viktigast för dig?
Jonas, vänner och familj
Är du kittlig?
hehe ah men jag var nog värre när jag var yngre.
Snarkar du?
jag tror inte de, eller inte längre iaf.
Stjärntecken?
vädur
Äckligaste insekten?
mask
Stökigt el välstädat?
oftast välstädat
Längtar du mest efter just nu?
sommar och värme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0