oj oj.

Vet inte riktigt vad man ska säga, jag orkar inte vara ledsen, inte arg, inte fundersam. Jag orkar ingenting, då kommer det bli som det vart idag igen och inget mera sånt vill vi ha. Nu ska vi se framåt och bara ha det så bra som vi haft det innan, för det vet jag att vi kan. Undra bara vad vi ska hitta på på torsdag?

Jag tycker iofs att det är en ganska meningslös dag, för att jag tycker man kan visa att man tycker om någon alla dagar på året. Varför ska man ha denna? Ska man få singlar att känna sig värdelösa eller? Eller vill butikerna bara känna en massa mera pengar?

Nej men jag tycker iaf inte att det är någe speciellt, men visst är det mysigt att hitta på något och det är ju sjukt mycket kärlek i alla butiker.

Älskar dig.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0