pluggggga.

Pratade precis med min mor och hon tycker jag är duktig som sätter mig en dag som denna och sten pluggar. Själv hade hon bara velat ligga i sängen eller soffan om hon var ledig och kolla på film. Men sanningen är faktiskt den att vädert gör att man blir sjukt mycket tröttare och deppigare.

Men idag har vi lite besök här på Nysättravägen det är min kära bror, han sitter just nu i soffan och spela tv-spel tror minsann att jag hör att han spelar Tiger Woods 08. Snart blir det väl att vi ska och handla lite för att sedan laga middag och grejer.

Men vad jag pluggar är iaf IT och det är så himla lätt att jag inte ens behöver plugga de, men måste göra de dära förbaskade uppgifterna så hon ser det. Men hur kul är det egentligen att sitta och göra saker man redan kan. Man vill ju lära sig nya saker, det är ju de som är grejen med att gå i skolan.

Föresten, jag har inte en anning om vem som läser min blogg, kan ni inte lämna ett avtryck?

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0