söndag som heter duga.

Ja idag var det söndag då, jag har inte gjort mycket mer än att suttit i pyjamasen hela dagen typ. Förutom nu har jag pluggat i en halvtimme det är ju så sjukt att jag sitter och gör uppgifter jag redan kan, men men det är bara att se glad ut och göra. Väntar nu på att sötisen ska komma hem så vi kan bestämma vad det ska bli för mat idag. Min helg som varit har varit lugn och skön, i fredags kom terroristen hit och skulle ha mat och jag vet inte allt vad det var, sen kollade jag på Let´s Dance på kvällen sen vet jag inte vad det vart mer. Det var typ det och sen bar det av till sängen.

Vaknade och mådde så bra igår morse, massa mys var det. Men som vanligt så var det jobb som väntade för Jonas så jag blev fort ensam och då var det inte alls lika mysigt att ligga kvar i sängen så få gick jag upp och kollade på summerland. Vid 5 var det dags att bege sig till Telgerinken och kolla på när terroristen spelade match, det var skojj och han var bra så han får betyget: ♣ ♣ ♣ ♣ ♣.

Melodifestivalen på kvällen sög så hårt att det var sjukt, det var ingen som var speciellt bra men bland de värsta var ju verkligen Christer Sjögren. HALLÅ SVENSKA FOLKET, ÄR NI BÅDE BLINDA OCH DÖVA?
Men det är ju tur att det bara håller på 1 gång om året och man vet ju redan nu att den som vinner den svenska melodifestivalen har ju iaf inte en chans sen ute i stora världen mot de andra länderna i Europa.

Det var en sumering av min helg, hoppas eran vart bra. På återseende....

/ Malin ♥

P.S är det inga som läser eller är ni för fega för att lämna ut era namn? Berätta nu för mig att ni läser! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0