trycker på med en till.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
satellit
2. Kommer du komma långt i livet?
we belong
3. Hur ser dina vänner dig?
stars
4. Kommer du gifta dig?
lurad

5. Vad är ditt livs themesong?
natahlie

6. Vad e ditt livshistoria?
no matter what

7. Hur är skolan för dig?
dub I dub

8. Hur kan du komma framåt i livet?
no limit

9. Hur kommer imorgon vara?
push it

10. Vad är det bästa med dina vänner?
ingen sommar utan reggae

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
I will believe it

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
min kärlek

13. Hur är det med ditt liv?
let it rain

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
come.... into my dreams

15. Hur ser världen på dig?
jag vet du vill ha mig

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
rock the world

17. Vad tycker dina vänner om dig?
giftig (haha)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
alla behöver någon

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
dem som försvann

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
håll upp händerna för Stureplan (HAHAHA nooot)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
if you´re not the one

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
cry

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
not a sinner nor a saint

24. Vad är några tips till mig?
save tonight

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
daddy dj

26. Vad är min danssång?
crazy in love



det var ju spännande nu vet jag ju inte riktigt om de stämmer, men kanske ;) gör denna du med. det kanske inte är så kul men det får tiden att rinna iväg lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0