första dagen i skolan.

Idag hade jag min första dag i skolan det var både spännande och lite läskigt. Det känns faktiskt lite som om jag är tillbaka på mellanstadiet för skolbyggnaden och inredningen påminner mig om den. Men nu är det såhära att jag läser en KY-utbildning på Frans Schartau och jag läser i 2 år för att sedan vara klar löneeknom.

Till en början kommer vi att ha ganska mycket i skolan, det blir långa dagar. Nästan 5 dagar i veckan och det är tiderna 9-16 så det kommer bli kämpigt. Men men det är bara att le och sätta sig på tåget och åka. Fast det hära med att pendla ser jag inte som något problem, förut åkte jag ju ännu längre och jag var inte ens less på de efter att ha åkt samma strecka i en månad. Men nu är det nog pratat om skolan.

Nu ska jag sätta mig vid tv:n igen men jag vet inte vad jag ska kolla på idag, för jag har nämligen nästan kollat klart på Grey´s Anatomy så jag måste vila lite med de annars har jag inget att kolla på på torsdagen när jag är ledig. Men det blir nog bra. Ha det så bra alla.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0