Geeee mig.

Geee mig något spännande att göra, någe jag kan hitta på om kvällarna samtidigt som jag sitter vid min dator eller vid tv:n. Iaf någe jag kan hitta på några dagarn framöver för snart sätter det igång och det blir en massa plugg, men så länge lixom. Några förslag?

Imorgon blir det skola igen. Vi har nu börjat med både löner och it. Lönerna var spännande och intressant men IT:n tycker jag mest bara blir plågsam att sitta och lyssna på för att det är bara enkel repetion och att behöva gå igenom saker man redan kan är ju inte så skoj. Inte när man gått igenom de 1000 ggr känns det som. På torsdag har vi fått en lektion inlagd nu, när jag trodde att jag skulle vara ledig. Men det är bara mellan 13-16 så det är ju ingen fara.

Har inge spännande att skriva om, men jag hoppas att ni har det bra allihopa. Saknar er mina tjejor, vi får ta och hitta på någe när alla är tillbaka på banan igen.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0