ibland brister det.

Mormor var min förebild hon var den jag vill vara hos varje helg, den jag ville umgås med för det mesta. Kom och tänka på henne nu och blev ledsen för att jag vet inte riktigt om man förstått att jag aldrig mer kommer att få träffa henne, eller så är det något jag inte vill förstå. Iår är det 4 år sedan hon dog. Jag har inte mått dåligt under dessa år men vissa dagar känner jag en enorm saknad och jag önskar verkligen att jag skulle få ha henne kvar. Jag ville att hon skulle få vara med och se när jag tog studenten. Men jag vad allra helst hade velat är att hon skulle få träffa Jonas och att han skulle få träffa henne. Mormor var och är fortfarande min ledstjärna. Jag är väldigt lycklig som det är nu, men jag kunde vart ännu lyckligare! Vill bara att du ska veta att jag saknar dig så himla mycket.

/ Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0