inte alltid 100 %

Allting kan inte alltid vara  100 % utan ibland måste man få känna sig lite svag och osäker. Just nu är det mycket som snurrar runt i mitt huvud. Skolan börjar på måndag och vad kommer hända där, vad blir de för klass, kommer jag trivas? Sen så är det andra saker som gör att jag sjunker ner till ungefär 75 % (men de har inget med Jonas att göra, så tro eller försök inget) det handlar mer om min släkt och vänner.

Men nu har jag något jag verkligen ser fram emot och det är 50-års festen vi ska på nästa lördag, det ska bli så himla kul jag längtar verkligen. Tycker om att få göra saker tillsammans med dig och med min släkt. En kombination mellan dig och min släkt, bättre än så kan det inte bli. Älskar de.

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på, det blir väl att kolla på Grey´s Anatomy säsong 3 som jag fick av min älskling igår, hjälp vad glad jag blev =) tack älskling <3

Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och njuta av Marabou med nonstop mm´mm´mm, sen börjar ju "I huvudet på Gynning" idag och hon ska besöka en 8 barnsfamilj i Södertälje så nu ska vi se hur mycket man känner igen sig. Jag vet vem familjen är, men kanske att man ser annat man kommer känna igen. Men ha en mysig tisdag.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0